
Reha akademia z tytułu prowadzonej działalności szkoleniowej widnieje w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych województwa lubelskiego pod numerem 2.06/00037/2018 (Medical Sport Bartłomiej Flis).
Współpracujemy z Urzędami Pracy, realizujemy bony szkoleniowe, świadczymy usługi w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego i szeregu innych dofinansowań ze środków publicznych oraz na zlecenia pracodawców.
W przypadku chęci uzyskania dofinasowania w pierwszej kolejności należy:
- skontaktować się z właściwym ze względu zameldowania Urzędem Pracy
- ustalić z pracownikiem działu szkoleń szczegóły dotyczące wymagań i możliwości uzyskania dofinansowania a także doprecyzować terminy składanych dokumentów
- w przypadku uzyskania środków na realizację szkolenia należy skontaktować się z firmą szkoleniową w celu uzyskania informacji dotyczących wybranego terminu szkolenia oraz niezbędnych dokumentów, takich jak wzory certyfikatu po ukończonym kursie, program szkolenia czy oferta instytucji szkoleniowej
- otrzymane dokumenty należy złożyć w Urzędzie i podpisać umowę na realizację usługi.
Osoby ubiegające się o dofinansowanie w każdym przypadku muszą dokonać zapisu na wybrane szkolenie przez sklep. W uwagach należy umieścić informację, że szkolenie będzie finansowane przez Urząd Pracy bądź inną instytucję finansującą. Następnie należy skontaktować się z koordynatorem szkoleń Reha akademii i ustalić kwestie organizacyjne w tym terminy składania dokumentów i podpisania stosownych umów. Osoby realizujące kursy dofinansowane nie są zobligowane do wpłaty zaliczki ani pełnej kwoty za kurs. Rozliczenie szkolenia odbywa się na podstawie umowy pomiędzy dofinansowującym a Reha akademią.
Raty
Płatności ratalne obsługiwane są przez system płatności elektronicznych PayU i dotyczą zarówno zapisów na szkolenia jak i detalicznych zakupów w kwocie powyżej 300 zł. Dostawcą usługi jest Alior Bank a wnioski kredytowe klienci wypełniają indywidualnie przy wykorzystaniu platformy płatności ratalnych PayU.
W celu skorzystania z Rat PayU należy:
- Wybrać produkty do koszyka.
- Zdefiniować opcję płatności jako „Przelew internetowy - PayU oraz raty PayU”.
- Założyć konto lub dokonać zakupu bez rejestracji.
- Wypełnić wszystkie wymagane pola dotyczące danych kupującego.
- Potwierdzić zakup.
- Wybrać opcję płatności ratalnej "Raty PayU" oraz preferowaną ilość rat.
UWAGA!!! Raty 0% dotyczą wyłącznie płatności w 3, 6 lub 10 ratach. Pozostałe oprocentowane są wg taryfy Alior Banku RRSO 22,36% - Wypełnić wniosek kredytowy.
UWAGA!!! Dane we wniosku muszą być identyczne jak w dowodzie osobistym bądź innym dokumencie na podstawie którego wypełniany jest wniosek - Poczekać na odpowiedź banku.
- Cieszyć się zakupami ;-)
W zależności od możliwości finansowych Alior Bank proponuje kilka wariantów kredytowania. Liczbę rat klient ustala indywidualnie. Raty 0% dotyczą wyłącznie płatności w 3, 6 bądź 10 ratach. Pozostałe oprocentowane są w wysokości RRSO 22,36%. Decyzja dotyczącą rozpatrzenia wniosku wraz z późniejszą wysyłką umowy kredytowej i szczegółów pożyczki odbywa się w sposób elektroniczny na podany we wniosku adres e-mail.
Płatność pierwszej raty następuje w kolejnym miesiącu kalendarzowym względem pozytywnie rozpatrzonego wniosku kredytowego. Terminarz spłaty rat oraz numer konta widnieją na umowie kredytowej, którą bank wysyła niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku na adres e-mail klienta.
System składania zamówień w sklepie internetowym www.kursyfizjoterapia.com.pl generuje automatyczne potwierdzenie zakupu także w przypadku płatności ratalnych. Jeśli złożony przez klienta wniosek nie zostanie rozpatrzony przez bank pozytywnie, klient nie jest zobowiązany do opłacenia kwoty zamówienia.
W przypadku odrzuconych wniosków ratalnych prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu podjęcia dalszych działań dotyczących zamówienia.
Dział obsługi klienta
tel.: 501 849 439 lub 81 525 14 14
e-mail: info@medicalsport.pl